loading...
نیوزیک|نیوموزیک|آهنگ جدید
YC|ADMIN بازدید : 20 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بالاخره بعد از مدت ها مستند از زیر زمین تا بام طهران با مصاحبه اعضای زدبازی آماده پخش شد.لازم به ذکر هست تا الان هیچ مصاحبه ای با گروه زدبازی نشده بود که این اولین مصاحبه با گروه میباشد.در این مصاحبه رضا پیشرو ، حسین تهی ، عرفان ، یاس ، تیک تاک و ... حضور دارند.پس هیچ جوره از دستش ندید

 

 

کیفیت 720 کیفیت 480 کیفیت متوسط
Download Download Download

بررسی:باز اردشیر احمدی با شاهکار دیگری همه راخوشحال کرد ولی من خودم + همه طرفداران رضا پیشرو از بعضی قسمت های این مستند ناراحت شدیم.

احمدی:مشکل شما با رضا پیشرو چیه؟

ام جی:باید اول ببنی مشکل اون باما چیه؟

احمدی:رضا جان! مشکل شما با زدبازی چیه؟

پیشرو استرس داشت و لبخند میزد و کمی در مورد شروع کارش با یکی از دوستاش(هیچکس)توضیح داد و گفتش می خواست خداحافظی کنه که به خاطر آهنگ چرا بدی برگشت.

همش ار زدبازی تعریف می کرد این که همیشه کاراشونو دنبال میکرده.

هیدن گفت که من اصلا تاحالا اونو ندیدمو اونه که مشکل داشته.

ام جی گفت از سر بجه بازی از اون بیشتر(!) به بدلیل مشکل فرهنگی روانی(!)(!)(!)

دقیقا همینجا آقای اردشیر این گفته پیشرو رو که گفت این دیس ها رپ فارسی رو گرم کرد گذاشت(یعنی گفته ام جی رو تایید کرد)

سیجل و جی جی هم پشت سر رضا حرف هایی زدند که زیاد جالب نیست.

بعد این حرف ها در فیس بوک:

علی اوج:اردشیر گفت که میخواد مشکل مارو حل کنه رضت هم از اونا تعریف کرد من خودم به اردشیر زنگ زدم گفتم که می خوام بش کمک کنم.

ام جی  هم جواب علی اوج را داد و گفت تو نه سرپیازی نه ته پیاز(حاشیه).

باید تا 13 بهمن صبر کنیم تا ببینیم پیشرو جواب اونارو چه جوری میده تو آلبوم تبر

امضا یونس وایسی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 102
  • بازدید کلی : 1,315